We use cookies on this site to enhance your user experience. Do You agree?

Samorząd Studentów Wydziału Historii UW

Kontakt: samorzad.wh@uw.edu.pl

Strona Samorządu Studentów Wydziału Historii UW na profilu Facebook

Skład RSS WH UW w roku akademickim 2024/2025

Przewodniczący
Krzysztof Izdebski

Wiceprzewodniczący
Przemysław Pyrzakowski

Członkowie
Matylda Pełka
Aleksandra Rajtar
Julia Rosłon


Składy komisji powołanych przez samorząd:
Komisja ds. dydaktyki
  • Przewodniczący – Krzysztof Izdebski
  • Wiceprzewodnicząca – Julia Rosłon
Komisja ds. Promocji 
  • Przewodnicząca – Aleksandra Rajtar
  • Wiceprzewodnicząca – Matylda Pełka
Komisja ds. Współpracy i integracji 
  • Przewodnicząca – Matylda Pełka
  • Wiceprzewodnicząca – Julia Rosłon

 

Czasopisma studenckie

“Clepsydra” jest półrocznikiem naukowym redagowanym we współpracy ze Studenckim Klubem Międzyepokowych Badań Historycznych i Wydziałem Historii UW. Na łamach pisma publikowane są oryginalne i dotychczas niepublikowane artykuły naukowe, recenzyjne i recenzje, a także edycje źródłowe, wywiady i branżowe teksty publicystyczne, którym towarzyszy przegląd najnowszych wydarzeń naukowych i popularnonaukowych dot. historii. C! w przeciwieństwie do innych podobnych periodyków stawia na popularyzację badań naukowych, czemu służy nowoczesna szata graficzna a także charakterystyczny układ treści. Teksty naukowe publikowane są w j. polskim oraz językach konferencyjnych po otrzymaniu pozytywnej recenzji zewnętrznej zamawianej przez Redakcję. Wszystkie recenzje są obustronnie anonimowe (double-blind review process), zaś recenzenci wyznaczani są każdorazowo przez Kolegium Redakcyjne (radę naukową) C!.  Nabór tekstów jest ciągły – można je przesyłać na skrzynkę redakcji: clepsydra.uw@gmail.com.
Czasopismo naukowe “Teka Historyka” jest półrocznikiem, wydawanym przez członków Studenckiego Koła Naukowego Historyków, afiliowanego przy Wydziale Historii Uniwersytetu Warszawskiego. Seria wydawnicza “Teka Historyka” powołana została uchwałą w 1983 roku na zebraniu walnym Studenckiego Koła Naukowego Historyków. Wszystkich zainteresowanych współpracą z nami bądź publikacją tekstu prosimy o kontakt: tekahistoryka83@gmail.com. Autorom przypominamy, że chcąc opublikować tekst należy dostarczyć nam tekst w formie elektronicznej wraz z oświadczeniem. Prosimy też o zapoznanie się z zasadami edytorskimi.

Redaktor naczelny: Michał Schoeneich, zastępca redaktora naczelnego: Krystian Kościug, skarbnik: Filip Grzębski, sekretarz: Aleksandra Zielińska, rzecznik: Krzysztof Izdebski, administrator strony: Mikołaj Sankiewicz

Rezerwacja sal na działalność studencką

ZASADY REZERWACJI SAL W BUDYNKU WYDZIAŁU HISTORII NA POTRZEBY SAMORZĄDU STUDENTÓW WYDZIAŁU HISTORII I KÓŁ NAUKOWYCH, DZIAŁAJĄCYCH PRZY WYDZIALE HISTORII

Sale na Wydziale Historii mogą być rezerwowane na potrzeby posiedzeń organizacyjnych i naukowych:

  1. Samorządu Studentów WH
  2. kół naukowych, działających przy Wydziale Historii (w tym sekcji w ramach kół).

Sale są rezerwowane z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.

Aby zarezerwować salę należy wysłać maila z oficjalnego adresu koła (w domenie uw.edu.pl) lub Samorządu Studentów WH (UWAGA! rezerwacje z imiennych adresów mailowych studentów nie będą przyjmowane) z następującymi danymi:

  1. na kiedy sala jest potrzebna (data i godzina)
  2. jakie wydarzenie będzie miało w niej miejsce
  3. ile osób w nim weźmie udział
  4. dane kontaktowe do ORGANIZATORA, osoby odpowiedzialnej za wzięcie i oddanie kluczy oraz stan sali po zakończeniu spotkania (IMIĘ I NAZWISKO, E-MAIL i NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO)

Jeśli jakaś sala na Wydziale będzie wolna w podanym terminie – zostanie zarezerwowana.

Przypominamy jednocześnie, że budynek jest czynny w godz. 8.00-20:00 (w okresie wakacyjnym godziny otwarcia budynku mogą ulegać zmianie).

Każdorazowe przedłużenie godzin otwarcia budynku skutkuje finansowym obciążeniem ORGANIZATORA spotkania. Podobnie sprawa ma się z czystością sali po zakończeniu spotkań – odpowiada za nią ORGANIZATOR (z imienia i nazwiska).