Działalność studencka
Samorząd Studentów Wydziału Historii UW
Kontakt: samorzad.wh@uw.edu.pl
Strona Samorządu Studentów Wydziału Historii UW na profilu Facebook
Strona Samorządu Studentów Wydziału Historii UW na Instagramie
Strona Samorządu Studentów Wydziału Historii UW na TikToku
| Przewodniczący Krzysztof IzdebskiWiceprzewodnicząca Matylda PełkaCzłonkowie Przemysław Pyrzakowski Aleksandra Rajtar Julia Rosłon |
![]() |
Przewodniczący – Krzysztof Izdebski
Wiceprzewodnicząca – Julia Rosłon
Przewodnicząca – Aleksandra Rajtar
Wiceprzewodnicząca – Matylda Pełka
Przewodnicząca – Matylda Pełka
Wiceprzewodnicząca – Julia Rosłon
Studenckie koła naukowe
- Międzywydziałowe Koło Naukowe Historii Myśli Konserwatywnej
- Studenckie Koło Dydaktyki Historii
- Studenckie Koło Naukowe Historyków
- Studenckie Koło Naukowe Judaistów
- Studenckie Koło Starożytnicze
- Studencki Klub Miedzyepokowych Badań Historycznych
Czasopisma studenckie
| Czasopismo naukowe “Teka Historyka” jest półrocznikiem, wydawanym przez członków Studenckiego Koła Naukowego Historyków, afiliowanego przy Wydziale Historii Uniwersytetu Warszawskiego. Seria wydawnicza “Teka Historyka” powołana została uchwałą w 1983 roku na zebraniu walnym Studenckiego Koła Naukowego Historyków. Wszystkich zainteresowanych współpracą z nami bądź publikacją tekstu prosimy o kontakt: tekahistoryka83@gmail.com. Autorom przypominamy, że chcąc opublikować tekst należy dostarczyć nam tekst w formie elektronicznej wraz z oświadczeniem. Prosimy też o zapoznanie się z zasadami edytorskimi.
Redaktor naczelny: Michał Schoeneich, zastępca redaktora naczelnego: Krystian Kościug, skarbnik: Filip Grzębski, sekretarz: Aleksandra Zielińska, rzecznik: Krzysztof Izdebski, administrator strony: Mikołaj Sankiewicz
|
|
Rezerwacja sal na działalność studencką
ZASADY REZERWACJI SAL W BUDYNKU WYDZIAŁU HISTORII NA POTRZEBY SAMORZĄDU STUDENTÓW WYDZIAŁU HISTORII I KÓŁ NAUKOWYCH, DZIAŁAJĄCYCH PRZY WYDZIALE HISTORII
Sale na Wydziale Historii mogą być rezerwowane na potrzeby posiedzeń organizacyjnych i naukowych:
- Samorządu Studentów WH
- kół naukowych, działających przy Wydziale Historii (w tym sekcji w ramach kół).
Sale są rezerwowane z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
Aby zarezerwować salę należy wysłać maila z oficjalnego adresu koła (w domenie uw.edu.pl) lub Samorządu Studentów WH (UWAGA! rezerwacje z imiennych adresów mailowych studentów nie będą przyjmowane) z następującymi danymi:
- na kiedy sala jest potrzebna (data i godzina)
- jakie wydarzenie będzie miało w niej miejsce
- ile osób w nim weźmie udział
- dane kontaktowe do ORGANIZATORA, osoby odpowiedzialnej za wzięcie i oddanie kluczy oraz stan sali po zakończeniu spotkania (IMIĘ I NAZWISKO, E-MAIL i NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO)
Jeśli jakaś sala na Wydziale będzie wolna w podanym terminie – zostanie zarezerwowana.
Przypominamy jednocześnie, że budynek jest czynny w godz. 8.00-20:00 (w okresie wakacyjnym godziny otwarcia budynku mogą ulegać zmianie).
Każdorazowe przedłużenie godzin otwarcia budynku skutkuje finansowym obciążeniem ORGANIZATORA spotkania. Podobnie sprawa ma się z czystością sali po zakończeniu spotkań – odpowiada za nią ORGANIZATOR (z imienia i nazwiska).
