Działalność studencka
Samorząd Studentów Wydziału Historii UW
Kontakt: samorzad.wh@uw.edu.pl
Strona Samorządu Studentów Wydziału Historii UW na profilu Facebook
Przewodniczący
Przemysław Pyrzakowski
Wiceprzewodniczący
Krzysztof Izdebski
Członkowie
Bartłomiej Gawryszewski
Radosław Jura
Maria Pytlak
Studenckie koła naukowe
- Międzywydziałowe Koło Naukowe Historii Myśli Konserwatywnej
- Studenckie Koło Dydaktyki Historii
- Studenckie Koło Naukowe Historyków
- Studenckie Koło Naukowe Judaistów
- Studenckie Koło Starożytnicze
- Studencki Klub Miedzyepokowych Badań Historycznych
Czasopisma studenckie
Czasopismo naukowe “Teka Historyka” jest półrocznikiem, wydawanym przez członków Studenckiego Koła Naukowego Historyków, afiliowanego przy Wydziale Historii Uniwersytetu Warszawskiego. Seria wydawnicza “Teka Historyka” powołana została uchwałą w 1983 roku na zebraniu walnym Studenckiego Koła Naukowego Historyków. Wszystkich zainteresowanych współpracą z nami bądź publikacją tekstu prosimy o kontakt: tekahistoryka83@gmail.com. Autorom przypominamy, że chcąc opublikować tekst należy dostarczyć nam tekst w formie elektronicznej wraz z oświadczeniem. Prosimy też o zapoznanie się z zasadami edytorskimi.
Redaktor naczelny: Michał Schoeneich, zastępca redaktora naczelnego: Krystian Kościug, skarbnik: Filip Grzębski, sekretarz: Aleksandra Zielińska, rzecznik: Krzysztof Izdebski, administrator strony: Mikołaj Sankiewicz
|
Rezerwacja sal na działalność studencką
ZASADY REZERWACJI SAL W BUDYNKU WYDZIAŁU HISTORII NA POTRZEBY SAMORZĄDU STUDENTÓW WYDZIAŁU HISTORII I KÓŁ NAUKOWYCH, DZIAŁAJĄCYCH PRZY WYDZIALE HISTORII
Sale na Wydziale Historii mogą być rezerwowane na potrzeby posiedzeń organizacyjnych i naukowych:
- Samorządu Studentów WH
- kół naukowych, działających przy Wydziale Historii (w tym sekcji w ramach kół).
Sale są rezerwowane z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
Aby zarezerwować salę należy wysłać maila z oficjalnego adresu koła (w domenie uw.edu.pl) lub Samorządu Studentów WH (UWAGA! rezerwacje z imiennych adresów mailowych studentów nie będą przyjmowane) z następującymi danymi:
- na kiedy sala jest potrzebna (data i godzina)
- jakie wydarzenie będzie miało w niej miejsce
- ile osób w nim weźmie udział
- dane kontaktowe do ORGANIZATORA, osoby odpowiedzialnej za wzięcie i oddanie kluczy oraz stan sali po zakończeniu spotkania (IMIĘ I NAZWISKO, E-MAIL i NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO)
Jeśli jakaś sala na Wydziale będzie wolna w podanym terminie – zostanie zarezerwowana.
Przypominamy jednocześnie, że budynek jest czynny w godz. 8.00-20:00 (w okresie wakacyjnym godziny otwarcia budynku mogą ulegać zmianie).
Każdorazowe przedłużenie godzin otwarcia budynku skutkuje finansowym obciążeniem ORGANIZATORA spotkania. Podobnie sprawa ma się z czystością sali po zakończeniu spotkań – odpowiada za nią ORGANIZATOR (z imienia i nazwiska).