We use cookies on this site to enhance your user experience. Do You agree?

OGŁOSZENIA

  • Wyniki konkursu na dofinansowanie badań naukowych (jesień 2024)/ link
  • Konkurs imienia profesora Jerzego Michalskiego na najlepszą recenzję naukową z zakresu historii / link 

  • Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie dotyczącej korzystania z “Bibliografii historii polskiej”. Ma ona na celu pomóc redakcji Instytutu Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk w poznaniu preferencji czytelników/użytkowników bibliografii oraz w jej udoskonaleniu. Redakcji zależy na poznaniu opinii pracowników naukowych, nauczycieli akademickich, a także studentów i doktorantów / Ankieta dostępna jest pod adresem: https://forms.gle/ivazxnYhWhTsVnos7
  • Na początku grudnia br. rozpocznie się druga część ogólnouniwersyteckiego badania „Równość na UW 2024” skierowanego do osób pracujących, doktoryzujących się oraz studiujących na UW. Link do ankiety będzie rozsyłany drogą mailową, a jej wypełnienie będzie możliwe przy użyciu konta USOSweb. Badanie będzie dostępne w języku polskim i angielskim. Szczegółowe informacje na temat badania znajdują się na stronie: https://rownowazni.uw.edu.pl/inkluzywny-plan-rownosci-plci-dla-uw-na-lata-2025-2028/

  • Narodowe Centrum Nauki ogłosiło listy rankingowe projektów zakwalifikowanych do finansowania w ramach konkursów ogłoszonych 15 marca 2024 r. Z radością informujemy, że doktorantka z naszego wydziału Marta Pawlińska oraz badaczka afiliowana przy UW dr Laura Pozzi – otrzymały granty na realizację swoich badań. W ramach tego konkursu, projekt pt. “Praca służebna Polek w niemieckich domach w okresie II wojny światowej” będzie realizowany pod kierownictwem mgr Marty Agnieszki Pawlińskiej oraz projekt pt. “Wiele Przeszłości Chin: Muzea, Historia Kolonialna i Dekolonialność w Azji Południowo-Wschodniej” będzie realizowany pod kierownictwem dr Laury Pozzi./ link

  • Biuro Spraw Osobowych / w dniu tych sekretariat do spraw kadrowych będzie nieczynny. W pilnych sprawach uprzejmie prosimy o kontakt z Dziekanatem (dziekanat.wh@uw.edu.pl). Formularze zgłoszeniowe dla kandydatów do Rady Naukowej Dyscypliny Historia znajdują się w gabinecie nr 18.

 

  • W okresie świateczno-noworocznym godziny pracy administracji i otwarcia budynku będą następujące:
    17 grudnia: godziny dziekańskie od 15.00, zgodnie z zarządzeniem KJD
    23 grudnia: praca administracji i biblioteki do godz. 14.00, zamknięcie budynku o 14.30
    24 grudnia: dzień wolny dla administracji i biblioteki, budynek zamknięty
    25-27 grudnia: dni wolne zgodnie z zarządzeniem rektora
    30-31 grudnia: praca administracji i biblioteki do godz. 14.00, zamknięcie budynku o 14.3
    2-3 stycznia: praca administracji i biblioteki do godz. 14.00, zamknięcie budynku o 14.30