Publikacje
![](https://historia.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2021/03/szkola_publiczna_b-wagner-okl-0001.jpeg)
Szkoła publiczna w Polsce w XX wieku. Zarys dziejów społecznych
![](https://historia.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2021/03/the-state-and-the-stateless-the-sultanate-of-zanzibar-and-the-east-african-mainland-politics-economy-and-society-1837-1888-b-iext47628598.jpeg)
The State and the Stateless. The Sultanate of Zanzibar and the East African Mainland: Politics, Economy and Society, 1837-1888
![](https://historia.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2021/03/352x500.jpeg)
Historia powszechna wiek XIX
![](https://historia.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2021/03/1412148300_w_strone_rownosci_kizwalter.jpeg)
W stronę równości
![](https://historia.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2021/03/pol_pl_Od-ugody-hadziackiej-do-Cudnowa-Kozaczyzna-miedzy-Rzeczapospolita-a-Moskwa-w-latach-1658-1660-PDF-6578_1.png)
Od ugody hadziackiej do Cudnowa. Kozaczyzna między Rzecząpospolitą a Moskwą w latach 1658-1660
![](https://historia.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2021/03/Mazowsze-w-Koronie.jpeg)
Mazowsze w Koronie. Propaganda i legitymizacja władzy Kazimierza Jagiellończyka na Mazowszu
- Dwa stanowiska adiunkta (typu post-doc) oraz dwa stanowiska asystenta (z kompetencjami programisty) do zespołu badawczego kierowanego przez prof. Francisa Harveya, Miejsca, ludzie, wydarzenia: innowacje, badania z zakresu przestrzennej humanistyki dla wsparcia interpretacji i wyjaśniania” / “Places, People and Events: Innovative Spatial Humanities Research to support Interpretation and Explanation”, realizowanego w ramach programu Profesura Gościnna – NAWA. Składanie dokumentów do 6 maja.Ogłoszenia poniżej:
To jest treść testowej wiadomości widocznej po kliknięciu na element np na <span></span> któremu nadana została klasa “.test-popup”
Test2
dakshd;ashdshc;dsn;sdanvdas;lnvakldnv’adsklnv’sadknv’sdanvf