Rada Dydaktyczna
Rada Dydaktyczna
Rada Dydaktyczna ma w swoich kompetencjach zapewnianie jakości kształcenia na UW oraz formułowanie koncepcji kształcenia na danym kierunku, projektowanie i modernizacja programu, definiowaniu kompetencji wymaganych od nauczycieli akademickich zaangażowanych w kształcenie na danym kierunku studiów.
Skład Rady Dydaktycznej
Rada Dydaktyczna dla kierunków “Historia”, “Historia i kultura Żydów”, “History of Ancient Mediterranean Civilizations”
dr hab. Jolanta Choińska-Mika, prof. ucz.
dr Agnieszka Janiak-Jasińska
dr hab. Dobrochna Kałwa
dr Piotr Kroll
dr Aleksandra Kuligowska
dr Marcin Matera (Wydział Archeologii)
dr hab. Anna Michałowska-Mycielska, prof. ucz.
dr hab. Maciej Mycielski
dr Paweł Nowakowski
dr Piotr Okniński
dr hab. Marek Pawełczak, prof. ucz. (wiceprzewodniczący)
dr hab. Aneta Pieniądz (przewodnicząca)
dr Monika Polit
Przedstawiciele studentów
Anna Justyna Darewska (kierunek historia i kultura Żydów)
Zuzanna Gontarczyk (kierunek historia)
Krystian Kościug (kierunek historia)
Daniel Zaręba (kierunek historia)
Przedstawiciele doktorantów
vacat
vacat
Stali goście
dr Maria Antosik-Piela
dr Jan Błachnio
dr Katarzyna Wagner
Uchwały Rady Dydaktycznej
Terminy posiedzeń Rady Dydaktycznej
Terminy posiedzeń Rady Dydaktycznej semestrze zimowym w roku akademickim 2023/2024:
- 11 października 2023, godz. 13.30
- 15 listopada 2023, godz. 13.30
- 13 grudnia 2023, godz. 13.30
- 17 stycznia 2024, godz. 13.30
- 21 lutego 2024, godz. 13.30
- 13 marca 2024, godz. 13.30
- 10 kwietnia 2024, godz. 13.30
- 15 maja 2024, godz. 13.30
- 12 czerwca 2024, godz. 13.30
- 11 września 2024, godz. 13.30
Ogólnouniwersytecki wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia
- Uniwersytecka Rada ds. Jakości Kształcenia, rady dydaktyczne, zespoły działające na rzecz jakości kształcenia utworzone przez rektora
- Biuro ds. Jakości Kształcenia
- Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
- Pełnomocnik Rektora UW ds. jakości kształcenia (w kadencji 2020-2024 dr Justyna Godlewska-Szyrkowa, j.godlewska@uw.edu.pl).
- ankiety ogólnouniwersyteckie, służące ocenie i poprawie warunków pracy i studiowania, organizowane od 2008 roku.