We use cookies on this site to enhance your user experience. Do You agree?

Ogłoszenia i informacje

  • Zachęcamy do zapoznania się z zasadami dotyczącymi trybu wyboru kandydatów do Nagrody Dydaktycznej Rektora UW. Zasady te reguluje uchwała nr 12 Rady Dydaktycznej WH. Propozycje kandydatów wraz z uzasadnieniem dotyczącym ponadstandardowych  osiągnięć dydaktycznych mogą zgłaszać kierownicy jednostek dydaktycznych, członkowie rady dydaktycznej, organizacje studenckie, samorząd studencki i doktorancki. Zgłoszenia przyjmowane są corocznie do 1 marca na posiedzeniu Rady Dydaktycznej lub mailowo. Po tym terminie następuje procedura weryfikacji zgłoszonych kandydatur. Najpóźniej do 31 maja każdego roku Rada Dydaktyczna w uchwale wskazuje nie więcej niż dwóch kandydatów do Nagrody Dydaktycznej Rektora UW. Pełna treść uchwały
  • Od 25 stycznia 2023 r. na Uniwersytecie Warszawskim wprowadzono elektroniczne wnioskowanie o niektóre rodzaje urlopów czytaj więcej
  • Praktyczny przewodnik dotyczący wypełniania formularza opisu przedmiotu znajduje się pod linkiem: Instrukcja wypełniania sylabusów „Sylabus krok po kroku. Praktyczne informacje dotyczące wypełniania formularza opisu przedmiotu wprowadzonego”.
  • Instrukcja wypełniania sylabusów skrót.
  • Informacja w związku z ogłoszeniem drugiego stopnia alarmowego CRP (zarządzenie 94 Prezesa Rady Ministrów o wprowadzeniu drugiego stopnia alarmowego CRP, obowiązuje do 30 listopada 2024 r. do godz. 23:59)
  • Możliwość prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach praktyk przez doktorantów. Pełna informacja w załączniku.

Dofinansowanie badań naukowych

Regulamin przyznawania dofinansowania badań naukowych dla pracowników oraz doktorantów i doktorantek piszących rozprawy u pracowników Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego.

Rules and regulations for the awarding of research grants for employees and doctoral students writing dissertations with employees of the Faculty of History of the University of Warsaw.

Wyniki konkursów na dofinansowanie działalności badawczej pracowników Wydziału Historii oraz doktorantów:

Pracownicy wnioskujący o granty


Pracownicy realizujący projekty

  • Umowy cywilno-prawne –>
  • Podróże służbowe –>
  • Opłaty konferencyjne –>
  • Zakupy –>
  • Raportowanie –>
  • Przyjazdy gości –>
  • Zatrudnienia i wynagrodzenia w projektach –>
  • Publikacje w projektach badawczych NCN –>
  • Tłumaczenia i korekty –>
  • Stypendia w projektach naukowych –>
  • Wzory podań –>
  • Sekcja badań naukowych –>

Rozwój pracownika, szkolenia, kursy

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą skierowaną do pracowników UW – w tym nauczycieli akademickich.
Na stronie znajdą Państwo wszelkie regulacje i kwestie związane z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników –>


Erasmus+ pracowników

Informacje o wyjazdach w ramach programu Erasmus+ dla nauczycieli akademickich i pracowników niebędących nauczycielami akademickimi:

Wyjazdy dla pracowników akademickich

to przede wszystkim doświadczenie dydaktyczne, realizowane na podstawie zawartych umów.

Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi

mogą wyjeżdżać na szkolenia, które powinny wyszukać wg własnych potrzeb i planów kariery. Wymaganiem zasadniczym jest znajomość języka obcego, umożliwiająca uczestniczenie w szkoleniu. Standardowo odpowiada to poziomowi B2.

  • Informacja o procedurze organizacji wyjazdów dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
  • Informacja na stronie BWZ o szkoleniach dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi (NNA)

Wydziałowy koordynator programu Erasmus: dr Igor Chabrowski
Kontakty w Biurze Współpracy z Zagranicą 

Kalendarz akademicki i dni wolne od pracy

W okresie świateczno-noworocznym godziny pracy administracji i otwarcia budynku będą następujące:

  • 17 grudnia 2024: godziny dziekańskie od 15.00, zgodnie z zarządzeniem KJD;
  • 23 grudnia 2024: praca administracji i biblioteki do godz. 14.00, zamknięcie budynku o 14.30;
  • 24 grudnia 2024: dzień wolny dla administracji i biblioteki, budynek zamknięty;
  • 25-27 grudnia 2024: dni wolne zgodnie z zarządzeniem rektora;
  • 30-31 grudnia 2024: praca administracji i biblioteki do godz. 14.00, zamknięcie budynku o 14.30;
  • 2-3 stycznia 2025: praca administracji i biblioteki do godz. 14.00, zamknięcie budynku o 14.30.

 

 

 

 

 

Urlopy

Od 25 stycznia 2023 r. na Uniwersytecie Warszawskim wprowadzono elektroniczne wnioskowanie o następujące urlopy/zwolnienia:

  • urlop wypoczynkowy
  • urlop wypoczynkowy „na żądanie” (czyli 4 dni z puli urlopu wypoczynkowego)
  • urlop okolicznościowy
  • zwolnienie – opieka nad dzieckiem do lat 14 (w dniach lub godzinach)

Od 1 września 2023 r. na portalu SAP FIORI uruchomiono dodatkowo elektroniczne wnioskowanie o:

  • okazjonalną pracę zdalną (24 dni w roku, płatne)
  • urlop opiekuńczy (5 dni w roku, nie przysługuje za te dni wynagrodzenie)
  • zwolnienie od pracy z powodu działania siły wyższej (2 dni lub 16 godzin, z powodu nieprzewidzianych, losowych zdarzeń w tym związanych z pilnymi sprawami rodzinnymi, sprawami spowodowanymi chorobą, których pracownik nie był w stanie przewidzieć, a które spowodowały brak możliwości dotarcia do miejsca pracy, płatne 50%)

Wnioski należy składać na stronie: fiori.sap.uw.edu.pl (po zalogowaniu się w uniwersyteckiej sieci lub przez VPN / token).
Złożone przez pracownika i zaakceptowane przez przełożonych elektroniczne wnioski urlopowe będą zapisywane w SAP w kartotece Nieobecności.

Pełna instrukcja

 

WNIOSKI DO POBRANIA
  1. Podanie o urlop wypoczynkowy (kadra naukowa) – Word / PDF
  2. Podanie o urlop wypoczynkowy (administracja i obsługa) – Word / PDF
  3. Podanie o okazjonalna pracę zdalną / Word / PDF
  4. Podanie o płatny urlop naukowy Word  / PDF
  5. Podanie o płatny urlop naukowy w celu przeprowadzenia kwerendy Word PDF